תחום: שם העסק: ישוב:

פרסום עסקים בעידן האינטרנט

23/12/13 23:16

פרסום באינטרנט

פעם כל חשמלאי או אינסטלאטור היו צריכים להשקיע לא מעט בפרסום כדי שיוכלו למצוא קהל לקוחות, הם היו מחלקים פליירים בתיבות דואר, היו מפרסמים עצמם במקומונים, היו משקיעים במודעה גדולה בדפי זהב ומה לא?

ופעם רבים מאיתנו היו מתלבטים איך למצוא את בעל המקצוע המתאים להם והיו נאלצים לחפש המלצות אצל חברים ומכרים או להזמין בעל מקצוע כלשהו ללא המלצה, ואילו בעידן של פרסום ושיווק באינטרנט יש לא מעט שיטות של פרסום בעלי מקצוע. חשוב לציין שפרסום בעלי מקצוע לא יעיל רק עבור בעלי המקצוע המפרסמים אלא גם עבור הלקוחות המשוועים לקבל מידע כלשהו על בעל המקצוע על ניסיונו המקצועי על התעודות שיש לו ועוד ועוד.

 

פרסום עסקים בעידן האינטרנט  

 

  •  פרסום בפורומים וקהילות מתאימים - היום כאשר יש לא מעט פורומים שעוסקים בנושאים הקשורים  לבעלי מקצוע כמו תיקון מחשבים, שיפוצים בבית, עיצוב גינות, עבודות חשמל בבית, בריכות שחיה ביתיות ועוד ועוד, כל בעל מקצוע מכל תחום שהוא יכול להיכנס לפורום המתאים לו לתת תשובות מקצועיות לקהל השואלים, ליצור לעצמו מוניטין חיובי וכמובן למצוא לקוחות שזקוקים בדיוק לשירות שבו הוא מתמחה. פרסום בעלי מקצוע בפורומים מקל גם על הלקוחות וגם על בעלי המקצוע, ויש לו השפעות ארוכות טווח,  ולא רק לזמן הקצר, לקוחות יגיעו אל אותו בעל מקצוע גם שנה לאחר שהוא פרסם את שמו באותו פורום והיה פעיל באותו פורום.


  • פרסום באמצעות אינדקס - יש היום לא מעט אתרי אינטרנט שיש בהם אינדקסים של בעלי מקצוע, יש אתרים שמאפשרים לבעלי המקצוע פרסום באינדקס חינם, ויש אתרי אינטרנט שגובים כסף עבור הפרסום הזה.  לעתים פרסום בעלי מקצוע באינדקסים מתלווים אליו שירותים נוספים כמו פרסום המלצות ותגובות של לקוחות, ביצוע השוואות מחירים, מתן אפשרות לבעל המקצוע לתת הצעת מחיר לפרויקט כלשהו ועוד ועוד.  

 

  • פרסום באתרים פרטיים - היום בעלי מקצוע רבים מחליטים שגם להם מגיע אתר אינטרנט והם מוכנים להשקיע סכום כסף בפרסום באינטרנט. יש בעלי מקצוע שמפרסמים רק מיני סייט ויש בעלי מקצוע שמחליטים על בניית אתר תדמיתי סטנדרטי , ויש כאלו המחליטים על בניית אתר מקצועי ומקודם שכולל מאמרים, קישורים וכל השאר. 
עסקים ומאמרים:
Stratomedia סטרטומדיה סטרטומדיה