קורס כתיבה שיווקית

18/11/21 11:24

קורס כתיבה שיווקית – כל מה שחשוב לדעת על הקשר בין כתיבה לשיווק!

כתיבה שיווקית היא אומנות של כתיבת תוכן שיווקי. כדי להצליח בכתיבה השיווקית צריך לדעת גם את אומנות הכתיבה וגם את סודות השיווק.

בשנים האחרונות, התוכן השיווקי ברשת האינטרנט תפס תאוצה והפך להיות אחד מכלי הפרסום והשיווק האטרקטיביים והיעילים ביותר. אומנם קיימות שיטות נוספות לשיווק ברשת האינטרנט, אך אין חולק על כוחו של התוכן השיווקי בבניית המותג , בקידום במנועי החיפוש, בהבאת לקוחות חדשים וכתוצאה מכך גם בהגדלת מחזור המכירות.

 

שיווק באמצעות תוכן – איך זה עובד?

כדי לשווק עסקים או מוצרים שונים באמצעות תוכן, חשוב להרבות בכתיבת תוכן ולפרסם כתבות רבות בעלות תוכן שיווקי בפלטפורמות השונות ברשת. אפשר לבנות אתר ולהכניס בו כתבות תוכן, אפשר לנהל בלוג, אפשר לפרסם פוסטים ברשתות החברתיות, בפייסבוק, בלינקדין, בטוויטר ועוד ואפשר להטמיע כתבות תדמית על אודות בית העסק בפורטלים רבי תנועה, באתרי חדשות ועוד.

כדי להצליח בשיווק, חשוב לכתוב כתבות מעניינות, זורמות נעימות לעין ומסקרנות. חשוב לבנות מערכת יחסים עם הגולש העתידי , לסקרן אותו, לזהות את הפחדים והכאבים שלו, לתת לו פתרון ולהפוך כל גולש מזדמן ללקוח משלם. כאשר הגולש יאהב את הכתבות שלכם, אם הן יסקרנו ויעניינו אותו, ברגע האמת כאשר הוא יזדקק למוצר שלכם, הוא יפנה אליכם, ולא אל המתחרים שלכם.

לשיווק באמצעות התוכן יש יתרונות רבים, הוא זול יחסית, הוא נגיש והוא מוקד בקהל היעד של המותג שלכם. אם בעבר נדרשו תקציבים רבים כדי לפרסם את המוצר, בעידן השיווק ברשת סל התקציב הוזל בהרבה. בניגוד לפרסומות ברדיו או בטלוויזיה הפורחות לנו מהראש רגע אחר שצפינו בהן או ששמענו אותן, הכתבה הפרסומית נשארת לתמיד. בכל פעם שהגולש יחפש את המוצר שלכם במנוע החיפוש, אם תעבדו נכון, הוא יגיע שוב ושוב אל התוכן השיווקי שפרסמתם.

 

מה ההבדל בין השיווק הישן לבין השיווק החדש?

את השיווק הישן פגשנו בעיקר במדיות שונות כמו פרסומות ברדיו, טלוויזיה, קטלוגים, פליירים מודעות בעיתונות הכתובה ועוד. את השיווק החדש אנחנו פוגשים ברשת האינטרנט.

אם בעבר הלקוח הפוטנציאלי היה נכנס לחנות והמוכר היה צריך לשכנע אותו בתועלות וביתרונות של המוצר שלו. היום שיחת המכירה מתחילה בשלב מוקדם יותר.

ממחקר שנעשה עולה כי כשמונים ושלושה אחוז הגולשים עורכים מחקר ברשת לפני שהם מחליטים על רכישת המוצר. אם תרבו בכתיבת תוכן ותפרסמו כתבות ברשת, הלקוח הפוטנציאלי יפגוש אתכם כבר בשלב המחקר. אם אתם לא תפרסמו את הכתבות, הוא יפגוש את הכתבות של המתחרה שלכם ובשלב הבא, שלב הקנייה, הוא יקנה ממנו ולא מכם.

בשיווק הישן איש השיווק נקרא קופירייטר, בשיווק החדש הוא נקרא כותב תוכן. כדי להצליח בשיווק החדש כותב התוכן צריך להכיר את כל רזי הכתיבה השיווקית ואת כל סודות הקופירייטינג. כותב התוכן החדש הוא גם יודע לכתוב, הוא גם מכיר את יסודות השיווק וגם מומחה בכתיבת סלוגנים, סיסמאות, הנעות לפעולה ועוד.

 

כתבתי כבר כתבות רבות, אך ללא תוצאות. למה זה קורה?

נכון, בעלי עסקים רבים משקיעים זמן רב בכתיבת מאמרים אבל לא תמיד כותבים נכון. חלקכם אולי כותבים מאמרים עמוקים, ארוכים ומושקעים, אך גם הם אינם מביאים לתוצאות. אתם מרבים בכתיבת נתונים , הנחיות והסברים אך לא מתבלים את המאמר במרכיב החשוב ביותר , התבלין שיהפוך את התוכן שלכם לכלי עסקי יעיל ואפקטיבי.

 

כדי להתמקצע וכדי להגיע לתוצאות, כדאי להשקיע בלימוד של קורס כתיבה שיווקית.

קורס כתיבה שיווקית ילמד אתכם את סודות השיווק, את הגורמים הפסיכולוגיים המניעים אותנו לקניית מוצר בחיי יום יום ואיך מיישמים אותם בכתיבה השיווקית .

תלמדו איך לקדם את דפי האתר למקומות הראשונים במנוע החיפוש גוגל, המנוע הגדול ביותר בעולם, ובכך להיחשף למיליוני לקוחות בכל יום.

תלמדו איך כותבים לאנשים שקוראים ממסכים.

תלמדו איך לכתוב כותרות משכנעות ומסקרנות ואיך להפוך כל כותרת אפורה ושגרתית לכותרת מעניינת מושכת ושיווקית.

תלמדו איך לנהל את הדף העסקי בפייסבוק, איך לקדם אותו ואיך לכתוב פוסטים איכותיים שיהפכו לפוסטים ויראליים ויכבשו את הרשת.

תלמדו איך לשלוח מילים שיווקיים שיסקרנו את המקבלים, יגרמו להם לפתוח אותם ולהמשיך לקרוא את כל המייל.

תלמדו איך לארוז ידע אישי ובלעדי באריזת מוצר ואיך לשווק אותו ברשת.

ועוד.

למי מתאים ללמוד בקורס כתיבה שיווקית?

לכל מי שאוהב לגעת במילים ורוצה לעסוק במקצוע עדכני שהביקוש אליו גובר מיום ליום.

בעידן האינטרנט כותב תוכן שיווקי הוא איש השיווק שמאחורי המקלדת. אם אתם מחפשים קריירה חדשה ומתגמלת או ערוץ שיאפשר לכם הכנסה נוספת, קורס כתיבה שיווקית מיועד לכם!

הקורס מתאים לבעלי עסקים שרוצים לשווק את עצמם לבד ברשת או למי שמוכר באמזון, באיביי ובפלטפורמות נוספות ורוצה ללמוד איך לשווק את המוצרים שלו בהצלחה!

 

עסקים ומאמרים:
Stratomedia סטרטומדיה סטרטומדיה